Реєстрація ПП

Відповідно до законодавства, організаційно-правова форма така, як приватне підприємство, є однією з найменш законодавчо урегульованих організаційно-правових форм. Засновниками ПП можуть бути одна або кілька осіб, як фізичних так і юридичних. Власник ПП не відповідає по його зобов'язаннях і несе відповідальність, пов'язану з діяльністю підприємства, у межах внеску до статутного капіталу. Розмір статутного капіталу ПП і порядок його формування законодавством не встановлений, тому визначається засновниками самостійно. ПП є повноцінною юридичною особою, що має у власності відособлене майно, може від свого імені набувати та реалізовувати майнові та особисті немайнові права, мати обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, а також відкривати банківські рахунки.

Директором ПП на момент реєстрації може бути тільки громадянин України, наявність бухгалтера – не обов'язкова. Надалі, при бажанні власника, щоб підприємством керував іноземець, необхідно отримати відповідний дозвіл на працевлаштування.
Місцезнаходженням ("юридичною адресою") підприємства може бути місце проживання власника, що належить йому на праві власності, або орендоване приміщення.

До юридичних послуг з реєстрації ПП входить:
• підготовка комплекту установчих документів (статут, рішення, , заяви, тощо);
• реєстрація у відповідній РДА;
• у випадку створення статного капіталу майном, додатково надається нотаріальна копія :
- Акт прийому передачі майна
- протокол загальних зборів, де вказано перелік майна

• отримання виписки з держреєстру
• отримання довідки статистики;
• виготовлення печатки;
• сприяння при відкритті розрахункового рахунку в банку;
• отримання витягу з реєстру платників ПДВ або платників єдиного податку;

Строк реєстрації ПП – від 3 до 10 роб. днів.
Вартість реєстрації ПП складає:
- 2500,00 грн - комплекс з отриманням печатки, довідки статуправління, витягу з реєстру платників ПДВ або платників єдиного податку, повідомлення про прийняття директора (бухгалтера), звіт 1ОПП
- 2000,00 грн - без отримання печатки, довідки статуправління, витягу з реєстру платників ПДВ або платників єдиного податку

Вартість виготовлення печатки – 300,00 – 400,00грн (в залежності від ступеню захисту печатки)

Документи, які необхідно надати для реєстрації ПП:
копії паспортів, довідок про присвоєння ідентифікаційного номера засновників, директора, бухгалтера (якщо такий має бути) (у тому числі засновників-нерезидентів фізичних осіб);
документи, що підтверджують місцезнаходження ("юридична адреса") підприємства (якщо такі є);
інформацію щодо варіантів найменування створюваного підприємства;
інформацію щодо розміру статутного капіталу і порядку його формування;
інформацію щодо часток розподілу статутного капіталу між учасниками;
інформацію щодо основних видів діяльності ;
інформацію щодо номеру телефону, що буде вказуватися у документах, як телефон підприємства;
інформацію щодо обраної системи оподаткування
нотаріаальне доручення від засновника

ТзОВ "Реєстраційний центр"
+38 050 441 63 13
+38 044 531 19 30

Послуги

  • Ліцензування
  • Реєстрація

ТзОВ "Реєстраційний центр"

  • Під ключ
  • Зміни ТОВ
  • Зміни ФОП
  • Контакти

    місто Київ, вул.С.Петлюри, 13/135
    Телефони:
    +38 044-531-19-30
    +38 050-441-63-13
    ^