Реєстрація зміни назви підприємства

Зміна найменування діючого підприємства може бути ініційована з різних міркувань. Варто наголосити, що зміна назви підприємства призводить до зміни усіх документів підприємства, знищення старої та виготовлення нової печатки. Тобто, підприємство на деякий час залишається без печатки.
Якщо Ви бажаєте змінити назву свого підприємства, ми підготуємо для Вас необхідні документи та проведемо відповідну процедуру реєстрації цих змін.

Реєстрація зміни назви підприємства містить у собі наступні послуги:
• підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протоколу, доручень, нової редакції статуту, реєстраційних карток, тощо)
• реєстрація змін у відповідній РДА
• отримання нової виписки з ЄДР;
• отримання нового витягу з рєєстру платників ПДВ або платників єдиного податку
• знищення старої печатки;
• виготовлення печатки з новою назвою.

Документи, необхідні для реєстрації зміни назви:
• виписка з єдиного державного реєстру;
• довідка статистики;
• стара редакція статуту та зміни до нього;
• протокол, згідно якого було вирішено змінити назву підприємства (підготуємо ми)
• ксерокопії паспортів та ідентифікаційних номерів засновників, директора та бухгалтера (якщо бухгалтер має бути)
• печатка;
• нова назва.

Вартість наших послуг з реєстрації зміни назви – 1500,00 грн.
У вартість не включені послуги з виготовлення нової печатки та сплата адміністративного збору за проведення реєстрації

Орієнтовна вартість нотаріальних послуг:
• завірення статуту – 300,00 – 400,грн грн.

Строк реєстрації зміни назви: 5 – 10 днів.

ТзОВ "Реєстраційний центр"
+38 050 441 63 13
+38 044 531 19 30

Послуги

  • Ліцензування
  • Реєстрація

ТзОВ "Реєстраційний центр"

  • Під ключ
  • Зміни ТОВ
  • Зміни ФОП
  • Контакти

    місто Київ, вул.С.Петлюри, 13/135
    Телефони:
    +38 044-531-19-30
    +38 050-441-63-13
    ^