Зміна директора ТОВ

Державна реєстрація зміни директора проводиться в строк до 7 робочих днів.
Вартість послуги складає 1200,00 грн.

Документи, які необхідні для проведення державної реєстрації зміни директора:
• оригінал свідоцтва про державну реєстрацію або виписки з єдиного державного реєстру ;
• оригінал довідки з ЄДРПОУ (статистика);
• оригінал довідки про взяття на облік платника податків - 4-ОПП ( разі наявності);
• оригінал протоколу (рішення) про обрання(зміну керівника) керівника;
• копії паспорта та ідентифікаційного коду нового директора
• іншу необхідну інформацію (визначається індивідуально для кожного клієнта та виду послуги).

До наших обов’язків при реєстрації зміни до статуту включає в себе:
• Підготовка комплекту документів; ;
• Реєстрація змін до районної державної адміністрації м. Києва;
• Отримання виписки із ЄДР;
• Отримання довідки статистики;
• Подача повідомлення про нового директора в ДПІ;

До вартості не включено вартість адміністративного збору за проведення реєстрації

ТзОВ "Реєстраційний центр"
+38 050 441 63 13
+38 044 531 19 30

Послуги

  • Ліцензування
  • Реєстрація

ТзОВ "Реєстраційний центр"

  • Під ключ
  • Зміни ТОВ
  • Зміни ФОП
  • Контакти

    місто Київ, вул.С.Петлюри, 13/135
    Телефони:
    +38 044-531-19-30
    +38 050-441-63-13
    ^